Welcome to Auni Ruhana's blog. You have steeped onto my territory. Follow me maybe?| Dashboard | +Follow
Little Mouse
Ollaaa!



Hello,you've stepped onto my blog ! Want to know more about me? Click about.
*saya kiri sekali*
I miss arwah abah and all Semekadians :c




Fell free to navigate this

Story About Links

Little bunny paws

No Harsh words allowed here.
Guna URL yang betul sahaja.
Click 'Hantar' sekali sahaja.





Let's mention
Big Claps
Template By MiaDamia
Inspiration By Lettha
Image By Me :)
Tinggal Kenangan
Saturday 10 November 2012 | 06:50 | 0 Love


Assalamualaikum, apa khabaran di sana? Semoga sihat selalu. Cehhhh :') Today nk post about hangout w/  my gurlz. It such an awesome day. Had so much fun at there. Never ever lupa pasal today. Dah lah tarikh cantik gila 10.11.2012 Wow :D Haha lama duk melepak kat sana. Dr pukul 12.30-7.30 p.m. kot tapi still rasa sekejap je. Masa berlalu dgn amat pantas. Hmm

InsyaAllah ni bukan kali terakhir kita hangout. Boleh lagi. Dun worry n_n Best sngt tadi but kalau satu kelas dapat pergi lagi best. How I wish :( Time sampai kat Jusco tu mmg jalan tercungap-cungap lah dgn Farah. Yelah nak cari Nurin and Rumaishah lagi. Selamat Amira datang lewat sikit. Dia stg dgn family but then pergi dgn kitaorang jugak. Hehe Amira.. Sayang kau budak :*

First of all, pergi Chatime. Jyeahh dah lama mengidam and finally. Kat situ berkumpul dgn Nurin, Farah and Rumaishah. Si Amira tu datang lewat rasa nak tinggal je dia but maaf kami bukan jenis yang mcm tu. Haha then pergi beli tiket. Actually nk tengok cerita Paranormal Atctivity 4 or Sinister but sadly kat Jusco tu takde cerita. Sadlife gila. Last-II tengok cerita Instanbul Aku Datang! Hm boleh lah tapi cerita tu tapi slow --' After booking tempat, tengok jam lg 3 jam lebih baru mula then pergi main token. Benda alah yg best tu. Bukan main sngt just nk ambil pic yang kena bayar tu. Lulz idk nama benda tu :(

So this pic-II yang kitaorang ambil. Bnyk lagi sebenarnya tapi dh bg kat dorang ah. Bahagikan and yang penting semua org akan dapat satu.


Me so cutee. Heheh :p
 
 
Haha okay itu memang lawak. But see betapa happynye kitaorang. Harap dapat ambil pic mcm ni lagi. To be honest tu first time buat benda alah. Dah alam nak tapi benda tu mahal so ni kitaorang bahagikan duit hmm dapatlah buat. And yg gmbr sebalah kanan tu Nurin belanja. So special sebab dia nak ambil pic dengan kita seorang je. This is so sweeettt Nurin :* Hm gonna miss you. Tak sangka kita dah kawan nak dekat 1 decade iaitu 9 tahun. Rasanye baru kita kenal awak. Serious :(
 
Masa buat benda alah tu yg lain pergi main token. Alahai dah macam kanak-II ribena yg comel. Heh Rumaisha ada lebih token so dia belanja aku. *Wink wink. Kitaorang lwn lumba kereta tu. Haha okay ni sumpah lawak. Aku taknak duduk sebelah lelaki tu sebab nanti aku main terjerit sana sini that's why ahh. Then time fon Rumaisha berbunyi dia suruh aku angkat. Aku dengan tergopoh gapah and then *pap* terjatuh henfon dia. Hah that time jerit gila kuat. Time tu aku lwn dgn Rumaisha tp aku kalah sebab ni kot.
 
Farah: *Tekan something*
Me: Ea? Mana kereta aku? Farah, awak tekan apeeeeee?
Farah: Hahahaha. Kita tekan benda ni je tak tahu pulak jadi mcm ni.
Me: Farahhhhh. Ish awak ni.
Farah: Haha sorry.

 
Time tu Nurin and Amira pergi mana ntah. Menghilang. Then Farah aku and Rumaishah bla ah. Mls nk tengok then pergi Popular. I bought new novel! Hooray sinopsis cerita tu mcm ape yang aku alami sekarang :( Okay, lupakan benda tu. Time nk ambil buku yang best pun, for the second time *pap* Jatuh and aku jerit kali ke-dua. Ya Allah amat memalukan. Dan aku menebalkan aku like nothing happened. Bhahah :b Haha amira nad nurin still emnghilang so aku decided nak call dorang. Sumpah jalan gy mana ntah tak ajak :(
 
Hm and yeah makan dekat Pizza. So bermula di sini kami menjadi gila-II. Gelak tak tentu arah wei. Kat sini aku gila. Cari garfu merata rupa-II aku letak kat dalam sup tu. Hiah ya Allah. Dan kat tempat ni akan jadi tempat bersejarah buat aku. Diaorang semua buat suprise for aku. Aku dah syak sebab nurin suruh pergi tandas tetibe tanpa reason ape-II. Pelik -__________- Haha so pergi jelah sambil tu betulkan pashmina. Eheheeh :p So inilah suprise tu. Rupanya amira nad nurin pergi lama sangat tu sebab beli ni. Heh thnks so so muchhh :* Kita akan simpan benda ni :D
 
 
Hmm nurin kata maaf tak seberapa tapi bg aku ia amat behargaa. Dan di dalam dia ade ini.
 
 
Dan dalam tu ade lagi. Ade autograph dorang and ayat-II jiwang. Uhuk uhuk :(
 
-Nurin-
 
-Amira-
 
-Rumaishah-
 
-Farah-
 

So yeah tulah dalam tu. Diorang buat terburu-buru just for me. Awwwww <3 Sorry pic tak berapa jelas. Harap maklum saya takde camera. Dah rosak. Saya yang buat. Nanti baru beli :(

Haih last pergi cinema sebab masa dah menunjukkan pukul 3.30. Hehe ambil sit kat tengah-II. Dalam cinema tu before mula.. Suara kitaorang jelah yang dengar wei. Cakap macam-II and tak boleh stop. APTB --' Asyik gelak je but then mula.. Terus senyap sepi. Dah ah sejuk gila -.- Farah dah macam nak tertidur kut and aku tak habis-II *Wei, bila nak habis? Nak pergi bilik air. Aloo cepatlah habis* Ni haa sampai naik muak dah dorang nak dengar. Aku buat laka-II and Rumaisha kata "Auni, aku rasa kau ni dah buat skrip ea kat rumah bg kitaorang gelak" Alololo hek mu. Nanti korunk mesti rindukan aku buat kelakar? Aisehhhh :((

Habis tengok wayang Amira and Rumaishah balik. Rumaishah balik tanpa bagitahu. This is so sad u know. And dia text "Bye-II Auni. When u read this, i'm not here anymore' Whatta? Gila ke kau tulis mcm ni aku rasa seram sejuk lah gila. Then ade aku tanya kenapa. Bgthu lah. Dia kata dia tak dapat describe ape yg dia rasa. Sokay and this text "Sometimes we own ourselves can't describe our feeling.. hopefully that u understood that" Okay the tak tahu kenapa dgn dia. Sedih maybe.

Heh so panjang journey kitaorang hari ni samapi malam wei. Ni antara pic kat sanaaa :)

Meet my baby boo. Ahaha from left: Amira, Farah, Me and Nurin. Rumaisha yg ats belah kanan skali :b
 
 
Serabai ftw! :p
 
Takda post pulak pic last sch enn. So this hah. Sikit je sempat ambil pic sebab hari tu still ade exam. Bagus gila kannnn? Tahu dah :b


  Azira Iqa and Azmira dalam pic tu. Yang lain dah tahu dah en muka diaorang?
 
So guys, that's all. Sorry bnyk gambar sebab gambar boleh describe feeling aku now :(
Assalamualaikum xo! Jaga diri!

p/s: Hm gonna miss Semekad. Huwaaa :(






Terima kasih kerana sudi baca :) Singgah lagi ye.


Older Post | Newer Post